ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΕ
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής θα πρέπει να μπορεί να συνδέσει και να μετρήσει με τα όργανα που χρησιμοποιούμε στο εργαστήριο.ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΕ
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής θα πρέπει να έχει κατανοήσει την εφαρμογή του νόμου του Ohm και των κανόνων του Kircoff.ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΕ
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής θα πρέπει να μπορεί να συνδέσει και να μετρήσει με τα όργανα που χρησιμοποιούμε στο εργαστήριοΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΕ
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής θα πρέπει να κατανοεί την διαφορά μεταξύ εναλλασσομένου και συνεχούς ρεύματος και να μπορεί να αντιληφθεί την λειτουργία του εναλλασσομένου ρεύματος.ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΕ
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής θα πρέπει να μπορεί να ολοκληρώσει την λύση ασκήσεων στο εναλλασσόμενο ρεύμα.ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΕ
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής θα πρέπει να κατανοήσει την έννοια του συντονισμού στα κυκλώματα και τον τρόπο με τον οποίο επιτυγχάνετε αυτός.ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΕ
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής θα πρέπει να έχει αφομοιώσει τις βασικές έννοιες της Ηλεκτροτεχνίας.ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΕ
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής θα πρέπει να γνωρίζει τι είναι η πραγματική, η φαινόμενη και η άεργος ισχύς και πως πετυχαίνουμε την διόρθωση του συντελεστή ισχύος.ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΕ
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής θα πρέπει να έχει ευχέρεια στην αντιμετώπιση προβλημάτων στο συνεχές ρεύμαΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΕ
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής θα πρέπει να κατανοεί την διαφορά μεταξύ εναλλασσομένου και συνεχούς ρεύματος και να μπορεί να αντιληφθεί την λειτουργία του εναλλασσομένου ρεύματος.ΣΤΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΝΤΙΡΡΥΠΑΝΣΗΣ ΤΕ
ΣΥΝΘΕΣΗ ΔΥΝΑΜΕΩΝ (Υπολογισμός Συνισταμένης Στο Επίπεδο) - Άσκηση 2ΣΤΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΝΤΙΡΡΥΠΑΝΣΗΣ ΤΕ
ΚΕΝΤΡΑ ΒΑΡΟΥΣ (Βασικές επιφάνειες – τετράγωνο, ορθογώνιο, τρίγωνο, ημικύκλιο - διάφορες σύνθετες επιφάνειες) - Άσκηση 1ΣΤΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΝΤΙΡΡΥΠΑΝΣΗΣ ΤΕ
ΚΕΝΤΡΑ ΒΑΡΟΥΣ (Βασικές επιφάνειες – τετράγωνο, ορθογώνιο, τρίγωνο, ημικύκλιο - διάφορες σύνθετες επιφάνειες) - Άσκηση 2ΣΤΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΝΤΙΡΡΥΠΑΝΣΗΣ ΤΕ
ΚΕΝΤΡΑ ΒΑΡΟΥΣ (Βασικές επιφάνειες – τετράγωνο, ορθογώνιο, τρίγωνο, ημικύκλιο - διάφορες σύνθετες επιφάνειες) - Άσκηση 3ΣΤΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΝΤΙΡΡΥΠΑΝΣΗΣ ΤΕ
ΚΕΝΤΡΑ ΒΑΡΟΥΣ (Βασικές επιφάνειες – τετράγωνο, ορθογώνιο, τρίγωνο, ημικύκλιο - διάφορες σύνθετες επιφάνειες) - Άσκηση 4ΣΤΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΝΤΙΡΡΥΠΑΝΣΗΣ ΤΕ
ΔΙΚΤΥΩΜΑΤΑ (ορισμοί, ασκήσεις) - Άσκηση 1ΣΤΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΝΤΙΡΡΥΠΑΝΣΗΣ ΤΕ
ΔΙΚΤΥΩΜΑΤΑ (ορισμοί, ασκήσεις) - Άσκηση 2ΣΤΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΝΤΙΡΡΥΠΑΝΣΗΣ ΤΕ
ΔΙΚΤΥΩΜΑΤΑ (ορισμοί, ασκήσεις) - Άσκηση 3ΣΤΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΝΤΙΡΡΥΠΑΝΣΗΣ ΤΕ
ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ N,Q,M (ορισμοί, ασκήσεις) - Πρόβολοι: Άσκηση 1 - Δύναμη Υπό ΓωνίαΣΤΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΝΤΙΡΡΥΠΑΝΣΗΣ ΤΕ
ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ N,Q,M (ορισμοί, ασκήσεις) - Πρόβολοι: Άσκηση 2 - Συνεχής Ορθογωνική Φόρτιση