ΣΤΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΝΤΙΡΡΥΠΑΝΣΗΣ ΤΕ
ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ N,Q,M (ορισμοί, ασκήσεις) - Πλαίσια: Άσκηση 3 - Συνεχής Ορθογωνική Φόρτιση στη ΔοκόΣΤΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΝΤΙΡΡΥΠΑΝΣΗΣ ΤΕ
ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ N,Q,M (ορισμοί, ασκήσεις) - Πλαίσια: Άσκηση 4 - Συνεχής Ορθογωνική στον ΣτύλοΣΤΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΝΤΙΡΡΥΠΑΝΣΗΣ ΤΕ
ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ N,Q,M (ορισμοί, ασκήσεις) - Πλαίσια: Άσκηση 5 - Συνεχείς Ορθογωνικές στους Στύλους και Συνεχής Τριγωνική στη ΔοκόΣΤΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΝΤΙΡΡΥΠΑΝΣΗΣ ΤΕ
ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ N,Q,M (ορισμοί, ασκήσεις) - Σύνθετοι Φορείς: Άσκηση 1 - Δοκός Gerber 1ΣΤΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΝΤΙΡΡΥΠΑΝΣΗΣ ΤΕ
ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ N,Q,M (ορισμοί, ασκήσεις) - Σύνθετοι Φορείς: Άσκηση 2 - Δοκός Gerber 2ΣΤΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΝΤΙΡΡΥΠΑΝΣΗΣ ΤΕ
ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ N,Q,M (ορισμοί, ασκήσεις) - Σύνθετοι Φορείς: Άσκηση 3 - Σύνθετο Πλαίσιο με Δύο ΑρθρώσειςΣΤΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΝΤΙΡΡΥΠΑΝΣΗΣ ΤΕ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ (σεισμοί, δυναμικές φορτίσεις, συντονισμός, ακαμψία) - ΆσκησηΣΤΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΝΤΙΡΡΥΠΑΝΣΗΣ ΤΕ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ (σεισμοί, δυναμικές φορτίσεις, συντονισμός, ακαμψία) - ΘεωρίαΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΕ
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής θα πρέπει να έχει ευχέρεια στην αντιμετώπιση προβλημάτων στο συνεχές ρεύμαΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΕ
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής θα πρέπει να κατανοεί την διαφορά μεταξύ εναλλασσομένου και συνεχούς ρεύματος και να μπορεί να αντιληφθεί την λειτουργία του εναλλασσομένου ρεύματος.ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΕ
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής θα πρέπει να έχει αφομοιώσει τις βασικές έννοιες της Ηλεκτροτεχνίας.ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΕ
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής θα πρέπει να γνωρίζει τι είναι η πραγματική, η φαινόμενη και η άεργος ισχύς και πως πετυχαίνουμε την διόρθωση του συντελεστή ισχύος.ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΕ
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής θα πρέπει να κατανοήσει την έννοια του συντονισμού στα κυκλώματα και τον τρόπο με τον οποίο επιτυγχάνετε αυτός.ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΕ
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής θα πρέπει να μπορεί να ολοκληρώσει την λύση ασκήσεων στο εναλλασσόμενο ρεύμα.ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΕ
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής θα πρέπει να κατανοεί την διαφορά μεταξύ εναλλασσομένου και συνεχούς ρεύματος και να μπορεί να αντιληφθεί την λειτουργία του εναλλασσομένου ρεύματος.ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΕ
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής θα πρέπει να μπορεί να συνδέσει και να μετρήσει με τα όργανα που χρησιμοποιούμε στο εργαστήριοΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΕ
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής θα πρέπει να έχει κατανοήσει την εφαρμογή του νόμου του Ohm και των κανόνων του Kircoff.ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΕ
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής θα πρέπει να μπορεί να συνδέσει και να μετρήσει με τα όργανα που χρησιμοποιούμε στο εργαστήριο.